Batman Belediyesi, halkın altyapıdan kaynaklı sorunlarına anında müdahale ederek çözüme kavuşturuyor.

Batman genelinde altyapı çalışmalarıyla hizmet veren Belediye Su ve Kanalizasyon İşleri (BASKİ) Müdürlüğü, gelen şikâyetlere kayıtsız kalmıyor.

Yaptığı altyapı çalışmalarının yanı sıra vatandaşlardan gelen dilek, talep ve şikâyetleri değerlendiren Batman Belediyesi, son 10 aylık zaman dilimi içerisinde 22 bin 180 arızaya müdahalede bulunarak tamamını çözüme kavuşturdu.

Batmanlı vatandaşların kanalizasyon, içme suyu, yağmur suyundan kaynaklı müracaatlarda sadece Alo 185 numaralı hattını aramalarını bu numara dışında herhangi bir numaralarının olmadığını, Alo 185 Çağrı Merkezi çalışanları tarafından 24 saat arıza ihbarları veya şikayetlerin kayıt edilip, sorumlu birimlere iletilerek gelen taleplere süratle müdahale edildiği belirtildi.

  • Bu içerik 741 defa okundu