BELEDİYE ALO 185 TÜM ÇAĞRILARA YANIT VERİYOR

Batman Belediyesi Su ve Kanalizasyon ekipleri, yılın ilk yarısında Belediye Alo 185 telefon hattına gelen toplam 12 bin 532 dilek, talep ve şikâyeti değerlendirerek sorunları kısa sürede çözüme kavuşturdu.

Kentin değişik noktalarında hazırlanan program çerçevesinde faaliyetlerini yoğun bir şekilde sürdüren Batman Belediyesi ekipleri, Ocak-Haziran 2021 tarihleri arasında yapılan çalışmalarda, kentin birçok mahallesindeki içme suyu hatları ile 2 bin 21 adet sorunu çözdü.

Eskiyen kanalizasyon sorunları ile ilgili gelen 10.095 çağrıyı da çözüme kavuşturan ekipler, kent geneline vidanjör hizmeti de sağlıyor. Ekipler ayrıca, baca ve kanalizasyon tıkanmaları ile ilgili olarak 416 çağrıya da anında müdahale etti.

Batman Belediyesi, zamandan ve ekonomik açıdan tasarruf sağlayan Kanal Görüntüleme Sistemi sayesinde olası arızaların da önüne geçiyor.



  • Bu içerik 361 defa okundu